Max Manus talegjenkjenning

Tjenester

63 143 hide

Support

Max Manus AS tilbyr våre kunder landsdekkende service og support.

Vi tilbyr teknisk support på alle våre produkter. På produkter utviklet av Nuance, håndterer Max Manus selv alle supporthenvendelser.

Alle våre kunder tilbys en service- og supportavtale som sikrer videre utvikling og oppdatering av våre produkter, samt nødvendig driftstøtte for å kunne opprettholde en stabil drift.

Dersom det skulle oppstå problemer hos våre kunder, kan våre teknikere enkelt overta styringen av kundens maskin og løse problemet ved hjelp av Team Viewer.

Vi tar og i mot henvendelser for vår Cloud-løsning, som inkluderer talegjenkjenning integrert i Winmed, SystemX og Infodoc Plenario, samt vår standalone programvare.  For våre Cloud-kunder bruker vi et eget supportprogram som heter NetOp Host. Dette programmet benytter vi for å fjernstyre våre Cloud-kunder som er tilknyttet våre tjenester via Norsk Helsenett.

Supporttelefon for privatleger: 940 03 333
Supporttelefon for sykehus: 23 00 74 70
E-post: 

 

Se video under for nyttige talegjenkjenningstips. Vi viser deg hvordan du kjapt og smidig kan forbedre gjenkjenningen på din profil.
Klikk her for å se video