Max Manus talegjenkjenning

Tjenester

63 143 hide

Support

Max Manus AS tilbyr våre kunder landsdekkende service og support.

Vi tilbyr teknisk support på alle våre produkter. 

Alle våre kunder tilbys en service- og supportavtale som sikrer videre utvikling og oppdatering av våre produkter, samt nødvendig driftstøtte for å kunne opprettholde en stabil drift.

Sykehus
Dersom det skulle oppstå problemer hos våre sykehuskunder, kan våre teknikere enkelt overta styringen av kundens maskin og løse problemet ved hjelp av Team Viewer.

Privatleger
Vi tilbyr også teknisk support for våre Privatleger. Denne løsningen inkluderer talegjenkjenning mot Winmed, SystemX og Infodoc Plenario, samt vår standalone programvare.  Her bruker vi et eget fjernstyringsprogram, ScreenConnect , som leveres av Norsk Helsenett. 

Supporttelefon for privatleger: 940 03 333
Supporttelefon for sykehus: 23 00 74 70
E-post: 

 

Se video under for nyttige talegjenkjenningstips. Vi viser deg hvordan du kjapt og smidig kan forbedre gjenkjenningen på din profil.
Klikk her for å se video