Max Manus talegjenkjenning

Hjelpemiddelsentralene er nå klare til å ta i mot Tuva!

Alle hjelpemiddelsentralene er informert om at Tuva Talegjenkjenning nå kan bestilles. De første brukerne er allerede på løsningen, og flere venter nå på å få Tuva installert og få opplæring i bruk av systemet

Det er med et stort smil vi kan fortelle at Hjelpemiddelsentralen nå er klare til å ta i mot bestillinger på Tuva. Alle hjelpemiddelsentralene er informert om at Tuva Talegjenkjenning nå kan bestilles. De første brukerne er allerede på løsningen, og flere venter nå på å få Tuva installert og få opplæring i bruk av systemet. Max Manus AS holder nå fortløpende opplæring av de ansatte ute hos hjelpemiddelsentralene i bruk av Tuva.  Vi gleder oss til fortsettelsen!

Tuva har fått HMS-artikkelnummer 235511. ( se også HMS Art.nr 235510 for enkeltsidig hodetelefon) Du kan henvise til HMS-nummeret når du snakker med hjelpemiddelsentralen i ditt fylke. Se hjelpemiddeldatabasen.no/
Se her for mer informasjon om hvordan man går frem for å søke om Tuva